Известие

Collapse
No announcement yet.

препоръки за масло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • препоръки за масло

    здравейте колеги,в средата на седмицата си купих 166 2,0 турбо V6 205 коня.Единственото нещо,което трябва да сменя е маслото й,но не знам какво да взема,някакви препоръки?

  • #2
    Честито!

    Препоръчвам ти да ползваш оригинален маслен филтър(към 17лв е в Ауто Италия) и масло 10В60 за лятото и 5В50 за зимата.
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      http://www.total-lub.ru/Lub/LubRussi...F?OpenDocument
      Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

      Comment


      • #4
        Да ползвам темата на колегата,досега карам с 10W60 Castrol Edge,не че не съм доволен от маслото но аз съм си такъв,винаги искам да пробвам и друго нещо та съм се насочил към тези два варианта,някой има ли поглед върху тези две масло,кое бихте ми препоръчали и по добро ли е от Кастрола?Някъде бях чел тук май във форума че цистерни с отработено масло пътували към завод на Аджип в Румъния?Друго,аз мо махам на 10К.не биж карал с него 15к пък камо ли 20к. колкото мисля че му дават.
        http://www.motorni-masla.net/index.p...oducts_id=3888
        http://www.motorni-masla.net/index.p...oducts_id=3888
        П.С С Кастрола разхода на масло ми е съвсем приемлив 1.5 литра за 10К.

        Comment


        • #5
          Карах един сезон с такова и нямах проблем. Купих го от колега от форума. Сега обаче карам с друго. На следващата смяна ще сипя кастрол като твоя. Въобще всяка смяна на масло при мен е с различно, карал съм със Selenia Racing, Agip 4T Racing, Liqui Moly Racing и сега ще пробвам кастрола. Разход от 1.5л на доливане въобще не е много нормален, освен ако постоянно не я пържиш във високите или имаш избил семеринг/гарнитура.

          Comment


          • #6
            Абе немога ка кажа че не я вкарвам често във високите обороти,но не и постоянно.Да имах теч от гарнитурите на капаците на клапаните които смених своевременно и може да не съм коректен в точното количество масло което е изяла двуглавата ламя,но и толкова да е не е страшно,все пак събира 6 литра и доливане от 1.5 литра за 10к.на кола която е на години и километри които само бог знае колко са е в границите на нормалното според мен.Ти от кое от изброените масла си най доволен и защо реши да пробваш с Кастрол?
            П.С Ако искаш за да не е реклама ще ти пратя на лично кординатите на фирмата от която го взимаме повечето тук във форума,те твърдят че го внасят от Германия и аз се надявам че това е така,аз лично съм доволен от маслото,но както споменах по горе моите мотиви са други.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
              Някъде бях чел тук май във форума че цистерни с отработено масло пътували към завод на Аджип в Румъния?
              Принципно мисля че доста повече пътуват до Турция, където търпят някаква химична преработка, филтрация или каквото и да е там, слагат им се някакви добавки за да не е без хич и се налива от един маркуч във всякакви варели със марките на всякакви известни и прочее марки.......
              И това е нещо което съм видял с очите си......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                Абе немога ка кажа че не я вкарвам често във високите обороти,но не и постоянно.Да имах теч от гарнитурите на капаците на клапаните които смених своевременно и може да не съм коректен в точното количество масло което е изяла двуглавата ламя,но и толкова да е не е страшно,все пак събира 6 литра и доливане от 1.5 литра за 10к.на кола която е на години и километри които само бог знае колко са е в границите на нормалното според мен.Ти от кое от изброените масла си най доволен и защо реши да пробваш с Кастрол?
                П.С Ако искаш за да не е реклама ще ти пратя на лично кординатите на фирмата от която го взимаме повечето тук във форума,те твърдят че го внасят от Германия и аз се надявам че това е така,аз лично съм доволен от маслото,но както споменах по горе моите мотиви са други.
                Знам от къде го вземате, но все пак ако може прати координатите за да си сверя . Иначе реших да пробвам кастрол заради хубавата цена, 90лв за пет литра е чудесно за мен. За ликито платих 130. Аджипа ме съмнява да е менте, колегата работи директно с вносителите, даже ми намери масло и за мотора. Аз лично съм доволен, а и маслото мина през доста тежка експлоатация, цяла зима го жулих на къси разстояния и по едно време миришеше много на бензин. Между другото вече се казва Eni I-Ride Moto GP.

                Comment


                • #9
                  От тук пазарували ли сте http://maslata.bg/%D0%BC%D0%B0%D1%81...axol-5w40.html имат невероятни цени но дали и маслата са така невероятни. Насочил съм се към Тотал расинг.
                  алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                  алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                  Comment


                  • #10
                    Румънския баркод е 594, Франция е 30-37, Германия е 400-440, Турция е 869.
                    В секцията на Total 10W50 излиза снимка на опаковката на 10W40, чийто баркод е френски! Няма снимка на баркода на Total Racing, та да не се окаже, че е румънски!
                    Sport Wagon 2.0TS|LPG

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
                      Румънския баркод е 594, Франция е 30-37, Германия е 400-440, Турция е 869.
                      В секцията на Total 10W50 излиза снимка на опаковката на 10W40, чийто баркод е френски! Няма снимка на баркода на Total Racing, та да не се окаже, че е румънски!
                      на моята 2.4 съм с тотал 7000 10/40 и съм страшно доволен зимай тотал няма да съжеляваш
                      Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo

                      Comment


                      • #12
                        Аз винаги съм карал с мотул 8100 5в40, и мисля че това е едно от наи хубавите масла, но последната смяна ми беше с Енеос 10в40, защото едни колеги ми го подариха и така, разход няма няма тропане на повдигачи а вече е на 8000 и мисля сега пак от енеоса да сипя че е много по евтино от мотула пък и от завода и дават 10в40, а газ и давам много..
                        Alfa Romeo 166 2.5 Distinctive 2002

                        Диагностика и ремонт на
                        всякакви автомобили

                        Comment


                        • #13
                          Тургай руско масло...MAGNUM ..поне знаеш че е си идва от майка Русия.

                          Comment

                          Working...
                          X